Беш йиллик ўқишдан сўнг, Тошкентга қайтдим. 2006 йилдан маҳаллий авиакомпаниялар учун мўлжалланган Ан-24 йўловчи самолётида иккинчи учувчи бўлиб ишладим. Уч йил давомида мамлакат ичкарисида Термиз, Урганч, Нукус, Қарши, Самарқандга учиб келдим. Бир мунча вақт ўтгач, қисқа ва ўрта масофаларга мўлжалланган RJ-85 самолётига қайта тайёрландим. Дарвоқе, биринчи президент бир пайтлар шундай самолётда Ўзбекистон вилоятларига, қўшни давлатларга учган. Биринчи халқаро парвозим Бишкекга бўлган.
Биз Ан-24 ва RJ-85`ни «Шарқий транспорт воситалари» деб атаймиз, чунки совет дизайни Украинанинг шарқий қисмида ишлаб чиқилган. Энг яхши учувчилар билим, тажриба ва профессионаллик даражаси каби мезонларга кўра, «Боинглар» ва «Аэробусларни» ўз ичига олган «ғарбий техникалар»ни бошқариш учун танлаб олинади. Армияда айтишадику, генерал бўлишни орзу қилмайдиган аскар бўлмайди, деб, шунингдек бизда ҳам катта самолётнинг командири бўлишни истамайдиган учувчининг ўзи йўқ. Бу янги имкониятлар демакдир: география анча кенг, трансконтинентал ва узоқ масофали парвозларни амалга ошириш мумкин, самолёт дизайни янада пухта модернизация қилинган.
Катта самолётда Россия, Озарбайжон, Грузия, Исроил, Туркия, Хитой, Жанубий Корея, Японияга учганман. Менинг севимли ва айни пайтда энг узоқ рейсим бу «Тошкент-Нью-Йорк» йўналиши бўлган. Парвоз 12 соат давом этади, шамолли ва қорли ҳавода у 13 соатгача бориши мумкин.
Изоҳ