Kichik yoki o‘rta biznesni yo‘lga qo‘yish katta e’tibor va sa’y-harakat talab qiladi. Yo‘nalishni tanlash, mos joyni topish, muhit yaratish va uskunalarni xarid qilishdan so‘ng, muvaffaqiyat uchun vaqt va resurslarni behuda sarflamaslik maqsadida to‘g‘ri qadamlar qo‘yish kerakligi ayon bo‘ladi. Aniq ma’lumotlarga ega bo‘lish, ularni tahlil qila olish va to‘g‘ri qaror qabul qilish muhimdir. Savdolar va ombordagi qoldiqlardan doimo xabardor bo‘lish, shuningdek, xaridlarni samarali boshqarish uchun korxonada dastur o‘rnatish mumkin.

Savdoni boshqarish dasturi barcha muhim biznes ma’lumotlarini bir joyda to‘playdi, bu menejerlar va xodimlarga o‘z vazifalarini samarali bajarish imkonini beradi.

optimo, реклама

Optimo ikkita interfeysni taklif qiladi: biri menejerlar uchun, ikkinchisi kassirlar uchun dastur.

Menejerlar quyidagilarga ruxsat oladi:

  • savdo va xaridlarni nazorat qilish;
  • filiallarni boshqarish;
  • zaxiralar va yetkazib beruvchilar bilan hisob-kitoblarni kuzatib borish;
  • yuridik shaxslar bilan savdo qilish.

Kassirlar esa:

  • zaxiralarni tekshirish;
  • navbatlarni boshqarish;
  • qaytarishlarni rasmiylashtirish;
  • savdo tarixini kuzatish;
  • buyurtmalarni tasdiqlash.

Dasturdan foydalanishning soddaligi uni murakkab bilimni talab qilmay barcha xodimlar uchun qulay qiladi. Zarur hollarda Optimo qo‘llab-quvvatlash jamoasi xodimlarni dastur bilan ishlashga bepul o‘rgatadi.

Optimo’ni noutbukka o‘rnatish yoki kompaniya tomonidan taqdim etilgan qurilmadan foydalanish mumkin. Kassirlar uchun dastur arzon narxda mavjud va ikki yil ishlatilgandan so‘ng qurilma mijoz mulkiga aylanadi. U ixcham, oson harakatlanadi va klaviatura talab qilmaydi, bu esa uni yanada qulay qiladi.

Optimo mijozlarga fiskal apparatlar, bank terminallari va tarozilar kabi turli xil qurilmalarga ulanish orqali biznesni avtomatlashtirishda tejashga yordam beradi.

Reklama huquqlari asosida.