Lenovo ISG’ning Sharqiy Yevropa va Markaziy Osiyodagi kanal sotuvi bo‘limi rahbari Dmitriy Kolomiyets Lenovo integratsiyalashgan yechimlarni ilgari surish uchun o‘qitish, vositalarni joriy etish va qo‘shma marketing kampaniyalari orqali hamkorlarni qanday qo‘llab-quvvatlayotgani haqida so‘zlab berdi.

Kanal bilan ishlash nima uchun muhim

Boshidanoq Lenovo o‘z rivojlanish strategiyasini sheriklik kanaliga tayangan holda ishlab chiqdi. Bugungi kunda kompaniya global savdosining 80 foizdan ortig‘i hamkorlik tarmog‘i orqali amalga oshiriladi, shuning uchun kompaniya o‘z hamkorlik dasturiga alohida e’tibor qaratadi, sheriklar uchun vositalarni ishlab chiqadi, Lenovo mahsulotlari va yechimlarini birgalikda targ‘ib qilish uchun o‘qitadi va sarmoya kiritadi.

Lenovo mintaqada kanalni rivojlantirish vazifasini qanday ko‘radi

Markaziy Osiyoda kompaniya mijozlar uchun biznesga yo‘naltirilgan IT-infratuzilmasini yaratishda jahon tajribasi va ekspertizasidan foydalangan holda, o‘z hamkorlariga alohida qutili mahsulotlarini sotishdan butun mahsulot portfeli, integratsiya va konsalting xizmatlaridan foydalangan holda qurilgan kompleks yechimlarni sotishga o‘tishda yordam berish vazifasini o‘z oldiga qo‘ygan. So‘nggi ikki yil ichida kompaniya bu yo‘nalishda, ayniqsa, O‘zbekiston, Qozog‘iston va Ozarbayjon bozorlarida sezilarli yutuqlarga erishdi, ular infratuzilma yechimlari bozori ulushi bo‘yicha kuchli 3 talikka kiradi.

Mijozlar va servis hamkorlarini sifatli qo‘llab-quvvatlash uchun Lenovo O‘zbekiston, Ozarbayjon va Qozog‘istondagi mahalliy ehtiyot qismlar omborxonalari tarmog‘ini kengaytirdi, bu esa kompaniyaga taqdim etilayotgan xizmat darajasi bo‘yicha yuqori talablarga javob berish imkonini beradi. Hamkorlar – tizim integratorlari bilan birgalikda kompaniya raqamlashtirish sohasida bir qator muhim, shu jumladan ijtimoiy ahamiyatga ega loyihalarni amalga oshirdi, masalan, iNOVA TECH bilan hamkorlikda sun’iy intellektdan foydalangan holda radiologik tadqiqotlar ma’lumotlarini markazlashtirish loyihasi Qozog‘istondagi yuzdan ortiq kasalxonani qamrab oldi. Yoki Qirg‘izistondagi yirik riteylerlardan birini zamonaviy moslashuvchan va himoyalangan IT-infratuzilmasiga o‘tkazish.

Markaziy Osiyodagi hamkorlar uchun Lenovo 360 dasturi haqida

Lenovo 360 – bu savdo siklining barcha bosqichlarida hamkorlarni qo‘llab-quvvatlashga qaratilgan vositalar va motivatsiya dasturlari ekotizimidir. Lenovo 360 dasturi savdoni birgalikda rivojlantirish uchun yagona platforma bo‘lib xizmat qiladi. U Lenovo mahsulotlari va yechimlari bilan ishlash uchun zarur bo‘lgan barcha vositalarni o‘z ichiga oladi – hamkorga o‘z mutaxassisligini rivojlantirishda yordam beradi, Lenovo bilan qo‘shma biznesning daromadliligini oshirishga imkon beradigan rebayt mexanikasi va promo-dasturlarni o‘z ichiga oladi, axborot materiallarining katta katalogini o‘z ichiga oladi, shuningdek, Lenovo bilan qo‘shma marketing kampaniyalarini yaratishga imkon beradi.

Lenovo kanaldagi hamkorlarga yechimlarni ilgari surish va sotuvdan oldingi tayyorgarlikda qanday yordam beradi

Lenovo hamkorlarining qo‘shma biznesni rivojlantirishga qaratilgan sa’y-harakatlarini qadrlaydi va o‘z hamkorlarini qo‘llab-quvvatlash uchun bir qator vositalarni taklif qiladi. Bular Lenovo uskunalari va xizmatlari asosida qurilgan hamkorlarning qarorlarini ilgari surish uchun hamkorlikdagi marketing faoliyati, texnik ekspertlarning qarorlarni tanlash va sozlashdagi yordami va, albatta, Lenovo Bid Platform portalida bitimlarni ro‘yxatdan o‘tkazish dasturi orqali hamkorlarning investitsiyalarini himoya qilishdir.

Bundan tashqari, hamkorlar uchun Professional Services jamoasining to‘liq integratsiya va konsalting xizmatlari mavjud. Lenovo hamkorlari mutaxassislarga ishonishlari va ular yordamida amalga oshirilayotgan yechimlar mijoz talablariga va barcha yuqori standartlarga javob berishiga, mutaxassislar tomonidan eng yaxshi jahon tajribasiga muvofiq loyihalashtirilgan va amalga oshirilganligiga ishonch hosil qilishlari mumkin.

Kanalda ESG chaqiruv qog‘ozi

Iste’molchilar o‘zlari sotib olayotgan mahsulotlar va ular qo‘llab-quvvatlayotgan kompaniyalarning atrof-muhitga ta’sirini tobora ko‘proq anglayotganligi sababli, ishlab chiqaruvchilar atrof-muhitni muhofaza qilish strategiyalariga tobora ko‘proq e’tibor qaratmoqdalar. Dunyo bo‘ylab millionlab odamlarni qamrab olish imkonini beradigan masshtabga ega bo‘lgan Lenovo, xususan, ekologik muammolarni hal qilish uchun innovatsion yondashuvlarni ishlab chiqish orqali energiya sarfini kamaytirish orqali atrof-muhit o‘zgarishiga ijobiy ta’sir ko‘rsatish imkoniyatiga ega.

Lenovo o‘z hamkorlariga namuna bo‘lib, iqlim o‘zgarishi oqibatlarini yumshatish va barchaning barqaror kelajagini ta’minlashda muhim rol o‘ynaydi. Lekin bu oson ish emas. Barqaror rivojlanish yo‘liga o‘tgan kompaniyalar ko‘plab qiyinchiliklarga duch keladi. Korxonalarda ko‘pincha ilg‘or ekologik me’yorlar va strategiyalarni joriy etish uchun zarur bo‘lgan tajriba va bilimlar yetishmaydi. Bundan tashqari, vaqt, pul va kadrlar kabi cheklovlar, ayniqsa, kichik va o‘rta korxonalar uchun jiddiy cheklovlardir. Aynan shu yerda Lenovo yordam berish imkoniyatini ko‘radi.

Qurilmalar, infratuzilma, xizmatlar va yechimlar haqida gap ketganda, kompaniya o‘z hamkorlariga Lenovo 360 Circle hamkorlik hamjamiyati orqali barqaror rivojlanish yo‘lida muvaffaqiyat qozonish uchun zarur bo‘lgan resurslarni taklif qiladi. Bundan tashqari, hamkorlar va yakuniy mijozlar Lenovo mahsulotlarini ishlab chiqarish bilan bog‘liq uglerod izini kamaytirish uchun kompaniya xizmatlaridan foydalanishlari mumkin. Bunday xizmatdan bevosita infratuzilma mahsulotlari konfiguratsiyasida foydalanish mumkin.

Hamkorkarni baholash, sertifikatlash, akkreditatsiya qilish tizimi

Lenovo 360 Engage dasturiga muvofiq, hamkorlar savdo rejalarini bajarish va o‘z muhandislari va savdo menejerlarini sertifikatlash orqali maqomlar va ko‘p darajali mutaxassisliklarni olishlari mumkin. Lenovo 360 dasturidagi yuqori maqom hamkorlarga ko‘proq pul ishlash, mijozlarga esa o‘z loyihalari uchun eng malakali yetkazib beruvchilarni tanlash imkonini beradi.

Mahsulotlarning ma’lum toifalari bo‘yicha qo‘shimcha ixtisoslashuvlar majburiy emas, lekin sheriklarga eng murakkab yechimlarni joriy etishda o‘z ekspertizasini tasdiqlash imkonini beradi. Shu bilan birga, kompaniyaning ixtisoslashuvi kompaniya xodimlari tomonidan olingan sertifikatlar to‘plami bilan belgilanadi.

Lenovo 360 Engage dasturida ixtisosliklar va maqomlarni olish

Lenovo hamkorlari Lenovo Accredited Learning Provider maqomiga ega bo‘lgan akkreditatsiya qilingan o‘quv markazlarida treninglar orqali chuqurroq texnik bilimlarga ega bo‘lishlari mumkin. Malaka oshirish dasturlari doirasida Lenovo hamkor muhandislari tajribali instruktorlar rahbarligida nazariyani o‘rganadilar va o‘quv markazi laboratoriyasida ishlab chiqilgan real infratuzilmada amaliy vazifalarni bajaradilar.

Reklama huquqlari asosida.