Veolia Energy Tashkent ijtimoiy tarmoqlarda alohida bir fuqaroning qarzi tufayli butun bir ko‘p qavatli uyda issiq suv va issiqlik ta’minoti o‘chirib qo‘yilishi mumkinligi haqidagi ma’lumotni rad etdi.
Xususan, tarmoqlarda kirish yo‘lagiga go‘yo Veolia Energy Tashkent kompaniyasiga tegishli e’lon surati paydo bo‘ldi, unda aholining qarzi tufayli bino issiqlik energiyasidan uzib qo‘yilishi aytilgan. E’londa “Ko‘p qavatli uylarda issiqlik ta’minoti xizmatlarini ko‘rsatish qoidalari” haqida so‘z boradi.
“Qo‘shnilarning qarzi tufayli kommunal xizmatlarning o‘chirilishi haqidagi xabar haqiqatga to‘g‘ri kelmaydi”, — deya ta’kidladi kompaniya.
Veolia Energy Tashkent murojaatida aholini faqat rasmiy axborot manbalariga tayanishga chaqirdi. Shuningdek, kompaniya davlat xizmatlarini barqaror va uzluksiz ko‘rsatish uchun barcha sa’y-harakatlarini amalga oshirayotganiga ishontirdi.
Issiqlik ta’minoti xizmatlarini ko‘rsatish bo‘yicha yuqorida ko‘rsatilgan qoidalarga muvofiq, xizmat ko‘rsatuvchi isitish xizmatlaridan qarzdor bo‘lgan aniq bir iste’molchiga issiqlik energiyasini yetkazib berishni to‘xtatishga haqli.
Bunda xizmat ko‘rsatuvchi tashkilot iste’molchini kamida 2 kun oldin yozma ravishda bevosita xabardor qilishi shart.