«Жиззах аккумулятор заводи» (ЖАЗ) АЖ тайёр маҳсулотларни Андижон, Фарғона ва Наманган вилоятларида сотиш буйича дилерликка танлов эълон қилди. Хизматлар мазмуни — ушбу вилоятларда бир йилда 200 минг дона ЖАЗ аккумулятор батареяларни сотиб бериш мажбуриятини олиш керак.


Танлов таклифларини юбориш тартиби:

  • тижорат таклифлар 10 сентябрдан 20 сентябргача қабул қилинади;
  • таклиф ташкилотнинг раҳбари томонидан тасдиқланган ва ташкилотнинг асл муҳри билан расмийлаштирилган бўлиши керак.

Таклифларни тақдим этиш жойи — Жиззах, «А» саноат ҳудуди, ЖАЗ АЖ.

Таклифларни соат 8:00 дан 17:00 гача душанбадан жумагача юбориш мумкин.

Телефон: (+998) 97−794−58−54.
Почта индекси: 100130.


Дилерга қўйилган талаблар

Инфраструктура бўйича:

  • омбор — минтақавий дистрибьюторлар учун захира майдони (йиллик сотиш режасидан энг камида 8 фоиз миқдорда захира омбори);
  • хизмат муддати ўтиб бўлган маҳсулотларни сақлаш ҳудуди қонуний талабларга мувофиқ булиши керак;
  • чакана сотувчиларга маҳсулотларни етказиб бериш воситалари — автомобиллар ва автотураргоҳ.

Бошқарув ташкилоти бўйича:

  • камида уч йил аккумулятор бизнесида ёки нуфузли компанияларнинг дилерлиги — мойлаш материаллари, шиналар, автомобиль эҳтиёт қисмларини тарқатишда фаолият юритган бўлиши керак;
  • автомобиль эҳтиёт қисмлари савдо ҳажми умумий бизнес ҳажмининг 75 фоиздан кам бўлмаслиги керак;
  • минтақавий маршрут тизими — ҳар бир вакил учун маршрутни бошқариш тизими ва муайян вақтда ташриф буюриш учун умумий ҳудуд;
  • чакана сотувчилар — ҳудудлардаги савдо нуқталари.


Молиявий ҳолат бўйича:

  • баланс форма 1−2, кредит тарихи;
  • буюртмалар учун олдиндан 100 фоизли тўлов;
  • ойлик ва йиллик сотиш ҳажмлари ЖАЗ маъмурияти билан келишилади;
  • камида бир йиллик бизнес-режа;
  • 30 кунлик харид даврига асосланган бизнесни юритиш учун етарли капитал.

Функционал имкониятлар бўйича:

  • техник жиҳозлар ва маълум жой — батареяни зарядлаш ва батареяни синовдан ўтказиш асбоблари;
  • малака ошириш — JAZ техник ўқув маркази;
  • FIFO.


Брендлаш ва маркетинг шартлари бўйича:

  • ЖАЗ корпоратив идентификация ва брендинг китоби;
  • бизнесни ривожлантириш бюджети;
  • бюджетни бошқариш ва тақсимлашни рағбатлантириш;
  • ЖАЗ маркетинг билан алоқаси;
  • мижозларнинг эҳтиёжини қондириш учун чакана савдо тармоғини бошқариш, механизациялаш, брендинг, FIFO, техник эҳтиёжлар ва кафолат.

Техник жихозлар бўйича:

  • батареянинг ҳолатини баҳолаш учун қурилма Midtronics-600 ёки эквиваленти;
  • қисқич ўлчагич — Kyoritsu 2004;
  • батарея зарядловчининг номинал кучланиши — 12 В, зарядлаш кучланиши — 14,4−15,2 В, минимал оқими — 2 А, максимал оқими — 25А.

Реклама ҳуқуқлари асосида.